Ssude tahin de çok alerjik bı ürün ona da dikkat etmek lazım. Bizimki tahine de yani susama daha doğrusu çok tepki verirdi aynen öyle geçiyor gidiyor üç yaşında oldu bile daha dün gibi aklımda alerji nedir hiç duymamıştım ömrümde doktor diyince dünya başıma yıkılmıştı şimdi yoğurt da yiyor süt de içiyor fıstık da yiyor