Ya kızlar bebeğim 8 aylık. Gündüz hiçbişey yoktu. Şimdi 15 dk dır art arda sürekli göz kırpmaya başladı. Korkuyorum tik falan mı oldu acaba diye, yakın bi akrabamda çocukluktan kalma var. Google araştırdım ekran çok izlediğinde göz zarar görür falan diyo ama izletmiyorum nerdeyse sıfır şuan. Neden olabilir acaba?