97e Merhaba kızlar bebegım 3 ay 7 gunluk ellerı sureklı yumruk ve bas barpsklarını ıcerı turuyor googlede kadınlar kulubunde bırsey okudum bu br rahatsızlık flan yazıyordu korktum
Ccyyln 97e ilk bebeğiniz mi😂 ben de ilk kızımda öyle okumuştum ve çok korkmuştum açıkçası. Doktora gittim böyle böyle diye, doktor da bari çocuğun elini rahat bırakın istediği gibi yumruk yapsın dedi 😂😂
Yeenianne2323 97e benim kızım 4 ay18 günlük hala öyle yapar çok nadir açar ellerini hatta herkes cimri olucak diye espri yapıyo 😂
ipeksmom02 97e benimki de 3 buçuk aya kadar hep yumruk şeklinde ve ikisini birleştiriyordu sonra bıraktı sorun olacağını sanmam
Ucansupurge 97e Endiseni anlıyorum ama inan yersiz bebek bu elini acarda kaparda altında başka birşey aramaya gerek yok🤗
97e Ccyyln yok yok 2 cı kızım ama ınanın yenı gbı bu benım dıger kızımda gormedıgım herseyı bu bebekte goruyorum valahı
gzplt Hiç korkmayın emin olun artık herşeyden korkar olduk boş yere kuruntu yapıyoruz bebeğinizin keyfini çıkarın 🫠😊
97e Ucansupurge oy cnm ınslah vala cogu knum emme ve mama derdıydı aglamasıydı smdıde yumrugud ert yaptm;).
Ucansupurge 97e Çok normal gerçekten yeni anne oldugumuzda hepimiz aynıyız inan 🤗 internette yazan çoğu şey saçma sapan. Bugün başım ağrıyor yazsam tümör çıkar böyle düşün yani 😁
97e Ucansupurge valahı ben bu kızdan 3 aydır cok cektım allahım saglık. Versn hc mutlu br bebek degl gazlı sureklı agalr mama yemez zorla kasıkla 3 kasık meme zor emer gce emer gunduz zor sımdıde yumrugnu taktım evlat hem cok zor hem cok tatlıymıs
mikrofon0 97e benim bebeğim de 2 ay 10 günlük ses çıkarmaları az niye böyle diyorlar benim aklıma da kötü şeyler geliyor bebek bu diyorum so böyle dedikçe benim aklıma başka şeyler geliyo diyorum hee he hasta sensin diyorlar 🥴 Yaa o zman deme benim de aklıma gelmesin dimi
mikrofon0 97e benim bebeğim de 2 ay 10 günlük ses çıkarmaları az niye böyle diyorlar benim aklıma da kötü şeyler geliyor bebek bu diyorum so böyle dedikçe benim aklıma başka şeyler geliyo diyorum hee he hasta sensin diyorlar 🥴 Yaa o zman deme benim de aklıma gelmesin dimi
97e mikrofon0 yok knsrz her bebek br degl tbıkı benmkı uuuluyor tepkı verıyor ama her bebek br degl bnu blıorım ama yumrugu tktm
kardelen1209 97e benim bebegimde 2 aylik benimkide ayni hatta elini yumruk yapıp emiyo çok guzel bisey 😁😁
Ucansupurge 97e Sık dişini 4. Aydan sonra gaz bitiyor canım 😊 çok iyi anlıyorum seni benim kizimda alerjik ve kolikti bu yüzden meme reddi oldu çok çektim ama canına kurban gene olsa gene çekerim. Analık delilik ya 😁
kardelen1209 97e kasları gemistikce açmaya başlar kotü düsunme googleda bakma yarisindan cogu yalan seyler