Merhaba arkadaşlar, internetten baktım ama pek bir şey anlayamadım. Ben öğretmenim eşim kargo görevlisi. Başka şehire taşınmak istiyoruz. Bunun için eşimin orada bir müddet çalışıyor olması mı gerekiyor, öyleyse şartları neler, yoksa orada iş bulduğu halde yarıyılda eş durumu tayini yapabiliyor muyum? Bilgisi olan var mı acaba?