canimoglum55 Arkadaşlar bebegim sarilik oldu bugün 11.gunu 10.gunden sonra 17 18 ve yuksege çıkma ihtimali düşük diye duydum bu doğru mu ? Sizlerin ne zMan geçti sarilik? Artık geçsin istiyorum
Gultepes35 canimoglum55 yenidoğan sarılığı çok normal endişelenmeyin lütfen. Evet zirve yapması aşağı yukarı 10.gün civarı oluyor. Ama siz yinede dikkat edin bol bol emzirip besleyin. Tek çözümü iyi beslenmesi 🥰 bizimde vardı sarılığımız çok şükür hastanede yatacak kadar yüksek değildi sonrada hemen geçti 🙏🏽
canimoglum55 Gultepes35 çok teşekkür ederim evet beslemeye çalışıyorum elimden geldiği kadarıyla . Yani 10.gunden sonra azalıyor dimi doğru anladım:)