sekerbebek30 Merhaba 💙 Bu gazlı bebek dediğiniz olay nedir tam olarak nasıl anlayabiliriz? Birde gaz sancısı dediğiniz nasıl oluyor?
seysey61 sekerbebek30 yenidoğan bebeklerde yaklaşık 10-15 gün içerisinde başlar. Özellikle akşamları ve geceleri dur durak bilmez ağlama nöbetleri olur. Ayaklarını yukarı çeker ve hafif hafif ıkındığını duyarsınız. Uyumaz sizi de uyutmaz. Gaz masajı yaparsanız önce üstten sonra alttan gaz çıkarırsa bu bebek gazlı bir bebektir denilebilir
ey25eb25en sekerbebek30 Yani hastalık dışında yeni doğan uyur ya uyur abi 😂 derdin ne dimi pamukların arasında karnın tok uyu 3 5 ay ama yok uyumuyor vakitsiz horoz gibi ötüyor ağlıyor gaz 😂 benim en minik tırtılım emerdi uyurdu emerdş uyurdu komşular dogurdugumu anlamadı bir süre 😂😂 maşallah ama en büyük abisi kundak yırtan çisten bir canavaydı 😨😀
Sirinferhat12 sekerbebek30 mesela benim kızımin gazı olduğunu biberonu almamasindan anlıyorum biberon biraz emiyor ağlama tutuyor ve başka şekil de söyliyim yüzü buruşuyor kırmızı oluyor öyle anlıyorum
sekerbebek30 [silindi] onu biliyorum ama her bebekte var sonucta ben şeyi merak ediyorum hani bazıları gazlı bebek kolik vs diyor ya o nasıl oluyor nasıl anlarım
ilaxidexi sekerbebek30 gözlemleyerek anlarsınız, en belirgini bebek eğer günün hep aynı saatlerinde aynı şekilde ağlıyorsa muhtemelen koliktir. su sesi, beyaz gürültü, süpürge sesi işe yarıyor 😂
daha_ben_buyumemisken sekerbebek30 hep aynı saatte genellikle akşam katilircasina ağlıyorsa kolik. Sürekli rahatsizsa alerji vs vardır. Çünkü bebek emer uyur. Mikir mikir haller varsa huzursuz normal gazdir