yaren317_ benim oğlum da bıraktığım da 18 aylıktı anneanne ve babaaanne dönüşümlü bakıyor genelde babaannesiyle birlikte oluyor 6 ay oldu işe başlayalı 28. Ayına girdi hala sabahları ağlıyor geçen artık o kadar yıprandım ki ağlıyor diye sesimi duysun istediler beni aradılar onun ağlamasına telefonda bende ağlamaya başladım. Hergün anlatıyorum anne baba işe gider gelir çocuklara babaanne, anneanne bakar işten gelince seninle şunu bunu yaparız sana istediğin bişey varsa onu alayım diyorum yok ikna olmuyor