Arkadaşlar bebeğim usutmustu baya ateşlendi doktor 7 gün kullanım için agumentin antibiyotik verdi 3.gun ates düştü iyileşti ama sabahında kırmızı döküntüler oldu baya ilaç alerjisi dedi ilacı kestik ama 3 gün daha kullanmamız lazımdı , sizce antibiyotigi değiştirip başka bı antibiyotik mi kullanmak lazım yarıda kesmek iyi değilmiş galiba