Dern 2 saati geçirmeden verin mutlaka 50-60 çok bile doyuyordur. Ama size tavsiyem hazır sütünüz varken memeye zorlayın, önce meneyi verin sonra sağıp biberonla doyurun. Benim kızım ilk doğduğunda asla emmiyordu. Ben göğüs ucum olmasına rağmen önce bu plastik aventin gögüs uçları ile emzirmeye çalıştım. Onu da almadı, sonra emzirme hemşiresi emzik verelim önce emmeyi öğrensin dedi. Önce emzikle emmeyi öğrendi, sonra sadece uç takınca emiyordu ama doyacak kadar değil memeyle kavga ederek, tutamayarak uğraşıp durduk saatlerce bazen. Her ihtimale karşı sizin gibi bende sağıp sonrasında kaşıkla içirdim. 15. Günde artık baya emmeye başladı vs derken şimdi 2 aylık uç vs takmadan emiyor ve tamamen anne sütü ile besleniyor. Yani sabırla memeyi denemek gerekiyor olmazsa canınız sağolsun der sağıp vermeye devam ederisiniz. Ama emzirmek hem büyük kolaylık hem de anne ve bebek için büyük keyif. Çok güzel bir duygu.