2 haftadır yeşil kaka yapıyoruz , kakasında lökosit ve kan çıktı(enfeksiyon demekmiş kan çıkması )ama kakada görünmüyor ,süt ve süt ürünlerini bıraktım , yakın zamanda tekrar kaka tahlili verdik kakada kan çıkmadı çok şükür ama yeşil kakada geçmedi , herşey yediklerimden geçebilir bebeğe deniliyor anne sütü içiyor sadece bu arada , yeşilliği de az tüketiyorum şuanda kakasını gözlemlemek için . Süt ürünlerine değil , kan tahlilide normal denildi , ağrı da yok çok şükür başına gelen varsa anlatabilir misiniz?****