Kızlar selam. Kızım 20 aylık emerek uykuya geçiyo gece kalkmalarıda vardı ama bu ara inanılmaz sık uyanıyo ve meme diyerek uyanıyo. Son zamanlarda çok zorlanır oldum. Gözümde kesmiyo açıkçası emzirmeyi sonlandırmaya. Bu aylara özgü bişeymi yoksa başka bi derdimi var anlayamıyorumda. Bi iki dişi patlamak üzere onlardanmı yoksa iyice alışkanlık haline getirdi ondanmı anlayamıyorum. 18 20 ayda bi düşkünlük oluyomuş öyle görmüştüm bi yerde. Bu aylarda olup aynı şeyi yaşayanınız varmı varsa nasıl dayanıyosunuz bi çözüm varmı 🥹