_mom rusene ayyy ne güzel onların kremleri oluyor kolay taranmasi ve şekil dursun diye kullan bonus saçlı kız en sevdim hayalim böyle bir kız evlat 😃
Rez rusene 😂😂😂 keratin yap dermişim , kızımın da kıvırcık ıslakken tarıyorum kendiliğinden kuruyunca süpper bukleler oluyor
Ucansupurge rusene Mis gibi işte ne güzel bende kızımda kıvırcık sacliyiz. Kolay tarama spreyi ile tariyorum harika bukleleri oluyor
yagmurkokusu_ Ay çok güzel bozma bence benim kızımda lüle lüle inşallah böyle kalır ama bazıları açılmaya başlamış duştan sonra kuruturken lülelerini elimle şekillendiriyorum
yagmurkokusu_ rusene temiz içerikli şekillendirici filan araştır ya da evde yapılan şekillendir saça da nem lazım o yüzden kirli duruyor gibi geliyor ama o çocuk mis gibidir
_mom rusene yeğenimin öyleydi bide sarı bonus kafa çok hoşuma giderdi ona elidorun saç şekillendirici spreyini almıştım kolay taraniyordu onunla kuru taramasi çok zor tarak aşağı inmio saçta kalio
_mom rusene hii anladım bana sevimli gelio bilemedim ama dedim gibi kremler daha güzel gösterebilir dağınık olmadan 🤷🏻♀️