uffuu 4 aylıktan itibaren biliyorum da annemler erken diyo siz ilk ne zaman oturttunuz destekli olarak
Eda6714 uffuu ben ikinci kızımı 3 aylık itibariyle kucağımda oturtmaya başladım kafasını dik tutabiliyordu erken oturtmanın faydasını gördüm 6 buçuk aylıkken desteksiz bir şekilde kendisi oturuyordu