İlk dogdugundan beri sabah kalkar akşam gece uykusuna yatar 6 aylık olana kadar ana kucagında uyurdu sadece gece uykusudnan ya sallanmak istiyor ya saçının veya elinin okşanmasını istiyor ve durdugun an uyanıyo be bunu sabah uyanana kadar devam ettiriyor yani gece boyu hiç uyuyamıyorum gözümü açamıcak duruma geldgimde eşim destek olıyor bazen ama çok yorucu oluyor artık dayanamıyorum uykusuzluga çünkü hep böyle bir gece bile bu anlattıgımın dışında sakince uyumuyor 6 aylıkken bay bay night damlasını doktor kpntrolüyle kullandım 2 ay ama bir faydası olmadı acaba tekrar başlasam bir faydası olırmu yada bildiginiz başka bir yöntem varmı ?