sekerbebek30 ben ebebek baby me toz leke çıkarıcı kullanıyorum. Beyaz zıbınları tertemiz yapıyor. Önce zıbınların kakalarını suya tutarak akıtıyorum. Sonra leğene koyuyorum üzerine toz leke çıkarıcı döküyorum. Kaynak su ekleyip karıştırıyorum. Bekletiyorum bi gece ertesi güne çıkmış oluyor. Çıkmayan olursa elde biraz çitiliyorum. Sonrasında makineye normal suyla durulatmadan atıyorum. Hiçbirşey kalmıyor