nehired benim de oğlum Ayaz gerçekten esiyor 🤪buz gibi bir şubat gecesi doğdu tam bir ayazdı 😄2,5 yaşında sendromlar,nazlar,kaprisler,uçmalar,kaçmalar kesinlikle daha sakin bir isim koysaydım keşke diyorum çünkü durmuyor susmuyooor 😂iyi olsunlar,sağlıklı olsunlar tabiki işin şakası 😍