mom97X Hanımlar kızımın (4 aylık) dışarda kalabalık sesinde uyuduğunu farkettim. Bu aralar uyutmaya çalıştığımda Youtube’dan ‘kalabalık sesi’ açıp uyutuyorum. Sıkıntı olur mu ? Müzik, dua, relaks sesler de açtım denedim fayda etmedi pek 🤷🏻♀️
Rabiiul mom97X ay öyle ses mi varmış dememem lazım benim kızımda kalabalık yerde uyuyor 3 ay 13 günlük
burcuvekerem Bende uyuturken Mozart sleepy açıyorum çok rahat uyuyor tam bir yaşında bazen de piş piş ee ee sesi açıyorum müzikle uyutmanın zararını görmedim
mom97X burcuvekerem benim cimcimeyi kesmedi onlar. Uykuya daldıktan sonra çok kısık seste açıyorum bazen