Merhaba arkadaşlar. Size bir sorum olacaktı. Bebeğim 5 aylık. Günde iki kere mama veriyorum sadece ve bugün rastgele chicco biberon ucunun yukarıya gelecek şekilde verilmesi gerektiğini öğrendim ben hep aşağıya gelecek şekilde verdim bir sıkıntı oluşturur mu sizce?
Ve biberon setinin içinde ekstra bir uç var uzun o ne işe yarıyor bileniniz var mı?