Bu bitkiye suda da bakabiliyorsunuz bende de var bir çok bitki ben olsam daha büyük bir saksıya alırdım ama böyle durunca ölmez yani korkmayın. Görüntü olarak hoşunuza gitmediyse daha büyük bir saksıya alın hava kökü değil çünkü. Siz saksının içindeki beyazlıkları kastediyorsunuz dimi