Benim şahsi fikrim olduğunu belirterek söylüyorum ki bence bu kadar erken çocukları alıştırmaya çalışmak doğru değil. Sonra günlerce alışamıyorlar, ortalığa kaçırma altına kaçırma uyum problemi oluyor. Arkadaşlarım hep 2 yaş civarında denedi zorlandılar direkt halıya kaka yapıp anne temizleyeceksin diyen bile olmuş yani. Ben 2 yaşında denedim baktım niyeti yok 24 saat denedim istemeyince bıraktım 2.5 yaşında tam olarak kolayca öğrendi. Bence çocuğun hazır olması süreci en kolaylaştıran şey erkenden denemek süreci uzatıyor ve zorlaştırıyor iki taraf içinde. Bu benim sürecim tabi ki her çocuk ve her anne farklıdır. İnşallah en kısa sürede en az kaçakla öğrenir 😂🥲💖