Esrataluy Kızlar oğlum 3 buçuk yaşında , yeni doğunca aşmıştık çok fazla kullanamadım seçemedi oğlum arabayı şimdi satmak istiyorum şuan güncel fiyatı baya pahalı 8.900 falan almak isteyen ciddi alıcılar varsa ulaşsın bana