Bluelemon7 ben orada doğum yaptım çok memnun kaldım ancak doktorum Sehtap nazlı hanımdı.
Hastane temiz , işleyişi güzel. Ebeler, hemşireler , hasta bakıcılar herkes çok ilgiliydi. Çok güzel geçmişti doğumum. Dediğiniz doktoru bilemiyorum ama hastaneden memnuniyetimi söyleyebilirim. Çocuk doktorumuzda oradaydı hatta hep oraya gidiyorduk kendisi oradan ayrıldığı için başka hastaneye gideceğiz artık.