Sezaryen annelerin korse saçmalığini anlamıyorm gerçekten yahu hem dikişlisin hem
Korse kullaniyorsun kesinlikle 3 ay kullanilmamali demisti doktorum. Sizde lütfen kullanmayın korse. Doktora gidin ve devamli pansuman yapın batikonu biraz yüzeyde birakin nemli kalmamasina dikkat edin hatta sac kurutma ile orayi kurut