Dcnk Aptamil mama kullanıyorum bebeğim uyuya kaldığında mamayı döküyorum geri kaç saat durabilir yaptıktan sonra kaç saat sonra ısıtıp içirebilirim ? Yoksa döküp yenisi mi yapılmalı
emirtalhacan Dcnk canm ayına göre bak internetten yeni dogan 2 saate bir verilir sarılık olmasın diye şimdi bebeğim 8 aylık 140 CC yapıyorum bazen bitmiyor 1 saat sonra ısıtmadan oda sıcaklığında veriyorum 1 saati geçse dök
atlasasya2024 Dcnk internette yazıyordu sanki ama zaten tekrar ısıtamayacağınız için dökmek daha mantıklı riske girmemek için .
Ahhannelik Dcnk 1 saat içinde tüketilmeli ama ben ona bile cesaret edemedim hiç bir zaman zehirlemeye kadar gidebiliyor arkadaşımın yeğeni mamadan zehirlenmisti ondan dolayı kalanı hemen döküyordum
hdkdorj Uyku sersemi 2 buçuk 3 saat önce ki mamayı verdim biraz içti kendime gelince çektim hemen çok korkuyorum bir şey olur mu ?