Aysemete yoo sütünüz yarıyor bağırsakları doluyor ki bir sürü kaka yapıyor, küçük bebekler sık beslenir sık kaka yapar sarı pütürlü olur, sıvı olur, yesil olur mukus veya kan görmediğiniz sürece problem yok, bazı bebeğin bagirsaklari daha güzel çalışır kaka yapıyor diye sevinin bile yapamasa büyük problem çünkü yüksek ihtimal gaz çıkarırken de yapiyor o yüzden de sık kakali bez alıyorsunuz bir de şu sütüm yaramıyor lafını unutun dünyada hangi canlının sütü bebeğine yaramazmis düşünmeyin öyle şeyler sağlıkla büyütün inşallah 😊