11,5 aylık bebeğim 3 dişi çıkmıştı zaten ama bu ara aşırı huysuz 4-5 gün oldu sürekli ağlıyor , her zamanki uyku sürecini yapamıyoruz uyumamak için çırpınıyor, ishal oluyor. Öğlen 1 veya 2 kısa uyku yapıyorduk şimdi 1 uykuyu zar zor yapıyoruz.
Sizde durumlar nasıl arkadaşlar?
Normal mi bu süreç? Ve ne zaman biter 😩
tüm dişlerin çıkmasını beklersek yandık böyle sürecekse hepsi . Perişanım resmen bitiğim