[silindi] ben de kullanıyorum ama henüz uyku sayacını kullanmadım👍🏽 Güzel program çok işime yarıyor👍🏽 Ama mesela süt sağarken süre tutmaya çalışınca sürekli o ekranın açık kalması gerekiyor ya da emzirirken, siz de öyle bir sorun yaşıyor musunuz? Yoksa devam ediyor mu süre