Burada formül mamaları asla kötülemek için yazmıyorum yanlış anlasılmasın ama Bende bebeğimi emzirmek istiyorum gece gündüz full emsin doysun isterdim ama sütüm hic gelmiyo bebeğim beni emiyor ama bir yerden sonra süt gelmeyince sinirlenip ağlıyor yavrum :( önceden biraz vardı şimdi hiç kalmadı diyebilirim çevredeki baskıdan bahsetmiyorum bile. Cok kötüyüm :(