Deletedmom_984 Gayet güzel bence evde kutlayacakmışsınız abartı bir şeye gerek yok hem böyle şeylerde daha rahat ediyorlar benim de oğlum kasımda bir yaşına girecek
NewMomm1 Deletedmom_984 yaa nice mutlu sağlıklı yaşları olsun yavrularımızın. Bizim de aralık 5 de doğum günümüz💖
NewMomm1 _YanakReisinAnnesii birde papyonlu şeyleri hep giydiremeyeceğim diye bu tarz bi şey istemiştim
_YanakReisinAnnesii NewMomm1 rahat ve kullanışlı görünüyor ev içinde aile arası kutlamaya da gayet yeterli. Nice güzel yaşlarına inşallah ❤️
Butterfly22 NewMomm1 bence şık ve güzel iyi sağlıklı yaşları olsun hem dışarı çıkarken felan da giydirebilirsin kullanışlı olur
emirtalhacan NewMomm1 çok tatlı gerçekten maşallah Rabbim bağışlasın çok şık nerden aldiniz bende çok beğendim ayağına taş deymesin bebişin🥰