melisakayra 2 yaşında Ve 2 yaş sendoromunu aşırı ağlayarak geçiyor Hasta olunca sürekli ağlıyor Napcam ben çok tükendim 🙁😔ne zaman bitecek
Merdumgirize melisakayra kaynanam der ki ; her hasta olduğunda farklı bi huy ediniyorlar. Gerçekten de öyle. Sabredeceksiniz geçecek bu günler 2 yaşında çok ağlamamıştı kızım ama şuan 3 yaşında her şeye ağlıyor çok duygusallaştı. Bi gün geçecek diye ümidim baki 😄