egebabyss merhaba benim kızım da aynı şekilde, maalesef alerjik astım dedi doktorumuz. Gece kuru öksürük oluyor yatınca. Rahat uyuyamıyor. Bunun çocukluk çağı astımı olduğunu, 6 yaşında kendiliğinden gerileyeceğini söyledi. Astım deyince öyle ilerde hava kullanacak falan diye düşünüp korkmayın sadece alerjik bi çocuğunuz var dedi. 4,5 yaşında. Şimdi öksürük olunca reçete düzenledi o şekilde ilerliyoruz. Belki sizin de alerjik bi durum olabilir.