bircagoniko 2 yaşında girdi oğlum uykuya dalarken öğlen ve akşam emzik emiyor bıraktırmayı denedim ama uyumuyor, uykuya geçişte emzik emmesinde sakınca var mı acaba, siz ne zaman bıraktınız, bırakırken izlediğiniz bir yol var mı ?
Ays21 bircagoniko 2 yaşına girecek kızım 29 ekimde. Öğlen v akşam uykularında emzik kullanıyorduk bikereden kestim salça sürdüm pis olmuş dedim her nekadar ilk iki gün zorlasa da kararlı durup vermedim. 15-20 dkda uyuyan kızım 1 saati geçti uyuması ama yine de vermedim. Kararlı olunca çocuklar da vazgeçiyor bence. Çünkü emzik nihayetinde bi sürw sonra damak yapısını bozuyor birde çürük yapıyomuş dişlerde öyle diyolar ama 🤷🏻♀️ çocuktan çocuğa da değişiyordur belki 🤔 kimi de 3 yaşına kadar emiyor bişeycik olmuyo
bircagoniko Ays21 anladım bende bırakmak istiyorum bu gece böyle bir yöntem deneyeceğim teşekkür ederim 😊