Arkadaşlar merhaba size bir şey sormak istiyorum bebeğim 6aylik olacak ve doğduğu günden beri mutlaka her ay hem hastane hemde sağlık ocağına gidiyorum. Dün arkadaşınla konuştum perşembe hastaneden randevumuz var dedim oda hayır mi hasta mi falan dedi bende yok her ay kontrole götürüyorum dedim oda nereden varki hastaneye zaten sağlık ocağı her ay kontrol ediyor dedi. Hastaneye de gerçekten sadece boy kilo için gidiyorum başka bir şey yaptıkları yok çünkü. Dedi ki özele gittiğin ici her ay çağırırlar para ici falan dedi ama aklıma takıldı salgında var zaten çok hastaneye gitme taraftarı değilim ama hastane de rutin kontroller her ay yapılmak zorun da mi yoksa cidden sadece sağlık ocağına mi gitmeliyim? Sizlerde her ay gidiyor musunuz?