İyi geceler kızlar. Kızımın bu ara burnu akiyo. Okulda vs kendi koluna mi siliyor napiyorsa artık yanağına doğru kızarmış. Bide dudakları falan da kurudu kıpkırmızı oldu. Az önce sari kantaron yağı sürdüm. Ama daha çok yakar mı bilemedim. Nemlendirici bir krem falan sürsem mi?