Ya arkadaşlar bir şey farkettim suan ve bugüne kadar burdan okuduklarım yüzünden aşırı etkilenmişim sanırım direk kötü düşünmeye başladım benim kizim farkettim ki mesela örnek vereyim pat pat varya adını doğru mu söyledim bilmiyorum şu duyusal oyuncak onu mesela kendisi de yapar ama genelde benim veya babasının elini tutup bizim parmağımızla yapmaya çalışır ve bir şey daha bi tane pilli yapay mum var evde dün onla oynuyorduk ben düğmesinden açıp kapatıyordum sonra bıraktım kızım elimi tuttu yine benim elimle açıp kapatmaya çalıştı bu normal mi olabilcek bir şey mi altında bir sebep aramalı mıyım 15 ay 12 günlüğüz