livanazz Emziren anneler hiç saçınızı boyattınız mı saç boyam gelmiş ve kafam inanılmaz derecede kaşınıyo bebeğim 2 aylık ve emziriyorum çok ikilemde kaldım kafam boya isteyince çok kaşınıyo baş ağrısı oluyo napcam bilmiyorum önerisi olan varmı
beyzzsenturkk_ livanazz çok kez boyattım ilk 2 aylıkken sonra 6 sonra 1 yaşında şu an 22 aylık çoktan kestim emzirmeyi hala boyuyorum
livanazz Tosbikkkk söyleyince inanmıyolar deli gibi kafam kaşınıyor ağırlaşıyo ve ağırıyo normalde çok sık saç boyayan biri değilim genelde hep ombre yapardım iki yıldır beyazlarım çok arttı diye dip yapıyorum
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU livanazz bebeğiniz daha küçükmüş boyatacaksanız en az 1 yıl beklemeniz gerekiyor
amabanavardediler livanazz bebeğim 3 aylıkken evde kendim boyadım boyamaz olaydım bebekten dolayı dökülen saçlar artı uzun yıllar sonra saçıma boya vurmam vs bok oldu iyi saçlarım at gibi kalın telli saçım vardı şimdi ince telli sütümü etkilemedi bebeğimi emzirdiğimde bir sorun olmadı
gg3848 livanazz ben doğuma gireceğim zaman doktorum amonyaksız boyayla boya demişti ve boyadım bebeğim 40 günlük olacak evde yine kendim amonyaksız boyayla boyadım ablamda boyamıştı hep ondan cesaret aldım açıkçası
MnkKrtl livanazz bende önceden boyatıyordum dibim gelince kaşıntı oluyordu bakım kremini duşta diplerime sürüyordum o biraz iyi geliyordu ama hamile kalınca bıraktım bidahada boyatmadım valla şuan çok rahatım😂
mervenrresmeer livanazz bende boyattım csnım oğlum 2 aylıkken o gün süt sağdım boyanırken koku almasın diye yıkadıktan sonra kafama eşarpla bağladım 1 gün o ağır koku çıkana kadar sonra normal emzirdim hiçbişey olmadı hatta 4 aylık oluyor cuma da dip boyamı yaptırdım gene boyadık