Şuan acil satılık olduğu için 8500 düşündüm. Viomi V5 pro modeli. Henüz 3 aydır kullanıyorum , garantisi vs devam ediyor sıkıntısız. Lakin hala geri dönüş yapan olmadı dolap uygulamasına koymuştum. Bir kişi sordum pazarlik payı da vardır dedim geri dönüş yapmadı yarından sonra kargoya veremem zaten. Sizce kaça koymaliyim hızlı satış için ?