coolmommy Kızlar selammm kanguru kullandınız mı? Hangi kangurudan memnun kaldınız. Bebeğim 2.5 aylık kanguru bakıyorum babybjörn almayı düşünüyorum ama kararsızım
asli8 coolmommy babybjörn alabileceğiniz en iyi ve pratik kanguru takması çıkarması aşırı kolay ve çok kaliteli
minervadefne coolmommy mamadusbaby almıştım kızımda 1,5 yaşına kadar kullandım 6 yaşında. Şimdi de 4 aylık kızım var her gün ona kullanıyorum çok memnunum
pasaklisinkukuli coolmommy götümcem vermişti björn ama ben olsam onu almazdım iki taraflı kangurular daha kullanışlı
esengulyldrm Ben 3 aylıktan itibaren kullandık stoke benimki sırta takılma aparatı da var seyahatlerde cok iyi oldu hala ara ara kullanıyorum 14 aylık kızım tabi artık zor olıyor ama sırt aparatıyla bir seyahatte babasının sırtında uyuya uyuya gittik cok iyiyi
Mammamiaa coolmommy ben babyjorn minisini almistim. Cok memnunum suan 7aylik arada hala kullaniyorum . Benim icin kurtarici olmustu . Iyi ki almisim diyorum daha kucukken ozellikle takardim isimi yapardim bazen bebek arabasinda durmazdi eve donuste oraya koyup arabayi itmem kolaylasirdi ya da alisveriste surda burda hayatimi kolaylastirdi.
pasaklisinkukuli coolmommy brbek yüzü size dönük ve brbek yüzü dışa dönük şeklinde büyüdükçe size doğru bakmak istemiyorlar ve sırt aparatı olması da önemli
diloslarrr coolmommy bende bir kere kullandım inanılmaz sırtımı ağrıttı ve kızım daha 2-3 ay civarıydı kullandığımda tommybaby mi öyle bi şey almıştım çok rahatsız düşünen varsa almasın
fdmmor coolmommy babybjörn harmony 3d kanguru kullanıyorum. Bebek/çocuk 3 farklı şekilde taşınabiliyor. Terletme yapmıyor. Bebeğim 2.5 aylık olduğu için ön tarafta yüzyüze bakacak şekilde taşıyorum.
Kereminannesiii coolmommy bebek sevdiği sürece çok büyük rahatlık.1,5 yaşına kadar neredeyse kullandım çok rahat ettim. Solomambaby marka tavsiye ederim.
tostperisi coolmommy her gün istisnasız kullanıyoruz bebek arabasını kenara kaldırdık diyebilirim babyjörn 3d move mesh sanırım 15 aylık bebeğim iyi ki almışım dediklerim arasında
likeli coolmommy ben de kullanıyorum kanguru 10 aylık kızım özellikle seyahatlerde havaalanında bayağı kurtarıcı oluyor. Babybjörn harmony kullanıyorum bebeği yerleştirmesi pratik bende bel sırt ağrısı yapmadı. Alttaki fermuarlarla bebeğin bacak duruşunu ayarlayabiliyorsunuz bebek küçükken kullanışlı oluyor bu özelliği. Yüzü dışa dönük de kullanılabiliyor.
Ballilokmam11 coolmommy baby bjorn kullandik bizde en son 13 aylikti uçak iniş biridir kullandik her an her yerde çok rahat oluyor kol dayanmıyor büyüdükçe 😂