En sonki adetimin 1. Günü 5 ekimdi. Yani daha 18 gün oldu. Kahverengi akıntı geldi ve midem de bulanınca gebelik testi yaptım 5-10 dk bekledik, hiçbir şey çıkmadı. Sonra dışarı çıktık ve birkaç saat sonra eve gelince çok silik çizgi gördüm. Bu gebelik mi?