pasaklisinkukuli merhaba, ileri düzey yeme bozukluğu çocuğu olan bir anne olarak yazıyorum. Görüp göreceğin en yemeyen çocuk. Her gören en azından sevdiği şeyler olur bunda hiçbiri yok diyordu. Ne yemek ne meyve ne abur cubur asla arası yoktu. 2 yaşta çikolatayı denerken yesin diye uğraştım düşünün bir kez olsun yediği bir şey olduğunu görebilmek için. Memeyi kesmek ilk başta işe yaradı oh dedik sonra yine başa döndü kısa sürdü yani beni tavsiyem ona bırakmanız. Şimdi 5 yaş olacak çok pişmanım. Şöyle bir öneride bulunabilirim
Tabağına birer yemek kaşığı koyun, onu bitirsin. Evet içimize sinmiyor ama tabağını bitirdiği hissine kapılması lazım. Sonrasında eline havuç, elma, muz vs yine verin. Benimkinde büyüme geriliği de var persentilde çok altta. Bu öneriyi ben yapmadım pişmanım, bir tanıdığım yemeyen çocuğuna 2 yaş civarı yaptı öyle öyle alıştı çocuk. Zamanla bir yemek kaşığından bir tık fazla koydu sonra onu artırdı vs. Biraz zaman ve sabır istiyor ama işte sonu güzel