annekusuu benim oğlumda o aylarda bana yağışık uyurdu büyüdükçe enme refleksi azalıyor tam 24 aylıkken bıraktık biz memeyi.. o aylarda ayrılık kaygısı yüksek oluyor bıraktırmamanızı tavsiye ederim. Çok zor evet ama hep öyle gitmeyecek mersk etmeyin. Bende öyle sanardım korkardım 2 yaşına gelincede aynı olursa diye hiçte öyle olmadı. Artık beni anlıyodu söylediklerimi dinlemeye başladığı andan itibaren konuştum şimdi memeye süt gelmedi yemekten sonra gibi önce erteleyerek her istediğinde meme ememeyeceğini anlamasını sağladım artık önce sormaya başladı memede süt var mı diye merak ederek saldırmadan gelmeye başlamıştı yani.. 22-23 aylarda günde 3 e düşürdüm emme sayısını sadece sabah uyanınca öğle uykusunda ve gece yatmadan önce emziriyordum son 2-3 haftada bi sabah uyanınca bir de akşam uykusunda.. gün içinde sorduğunda yine aynı şekilde memeye süt akşam gelecek diyodum. En sona gece emmesini bıraktım. Artık memede hiç süt kalmadı sen büyüdün bardaktan süt içebilirsin memeye bay bay diyelim öpelim kapatalım o da uyusun şeklinde iletişim kurarak devam ettim. Artık emmek için değil öpmek için mememe geliyordu. Yani 18-19 aylıkken meme diye yırtınan çocuk krizlere giren çocuk gitmişti çoktan 🥹 1 ay sonrasında mememi açtı emmeye çalıştı ama ememedi.. gözlerim doldu o anda 🥹 ilk doğduğunda nasıl emmekte zorlanıyorsa öyle ememiyordu artık. Biz bu şekilde kademeli bıraktık.. Sağlıklı bir süreç diliyorum sizede 🥹