Kızlar bebeğim 55 günlük şu zamana kadar kabızlık sorunumuz yoktu. Bize bebek görmeye bi misafir geldi 2 cocugu var neyse bana her gün kaka yapıyor mu diye sordu niye sorduysa bilmiyorum. Bende evet dedim. Her gün aynı saatte kaka yapardı bebeğim. O günden sonra hiç kaka yapmadı neredeyse 3 gün oldu. Gercekten cok şaşkınım ve üzgünüm. Ve o kadın o gün salonda otururken fırınımın ön camı pt diye patladı durup dururken. Kadında kalktı gitti. Bunca sey tesadüf mü günahınıda almak istemiyorum ama cok kızgınım görmek dahi istemiyorum artık kendisini