Kızlar lütfen cevap verin babamın dün sabah yüksek tansiyona bağlı beynine 2 tane pıhtı atmış. Dün çok kötüydü konuşamıyordu sol tarafı tamamen hareketsizdi ve ne yaptığını bilemiyordu . Çok şiddetli sarhoş gibi düşünün. Bugün konuşması ve hareketleri düzeldi şükürler olsun ama aşırı baş ağrısı var . Bu neden olur tekrar nüksedebilir mi ? Tamiyileşti derken gene başa dönmeyiz demi ?