gozgozanne artık havalar serinledi ya üşüyor olabilir mi, ayaklarını falan üşütüyor olabilir diye düşünüyorum ben bu durumlarda. Bizde mayıs ayında tamamladık tuvalet eğitimini dediğiniz gibi hiç öyle gece kaçırma vs yaşamadık, havalar soğuduğundan beri de gece uykusunda çorapla yatiriyorum, geçen gece ev sıcakti diye çorap giydirmedim sabaha karşı serin olunca üşüdü sanırım ki o sabah altına kaçırmış şekilde uyandı, sonra yine geceleri çorap giydirmeye devam ettim ve öyle birşey olmadı hiç. Belki tesadüf ama ben bile koca insanken ayaklarım azcık üşüse 40 kere tuvalete gidiyorum.