Esrasnyz Sulandırılmış pekmez gibi tadı çok çok şekerli ben nefesimi tutup içiyordum tadını, kokusunu almayayım diye.
İşe yaramışmıydı hatırlamıyorum 18 ay geçti üstünden ama tek hatırladığım çok tatlı olmasaydı.
Size sütünüz için tarif vericem yapın yiyin bende artış olmuştu ondan her gün, günde 3 öğün yiyordum.
Beyaz dut kurusunu azıcık toz şeker ve tereyağ ile kavurup yiyin 👍