boysmom_ Merhaba anneler bebeğim 9 aylık bakıcı bulduk 3 haftadır geliyor ancak bebeğim hiç durmuyor ben odadan çıktığımda çığlık çığlığa ağlıyor 15-20 dk sonra döndüğümde hala ağlaması devam ediyor . Süreci nasıl yönetebilirim bilgisi olan var mı
Sumbul1 boysmom_ sen yanındayken bebeğin bakıcıyla oynuyor mu canım ? Ben 6 aylıkken verdim o zaman farkında değildi alıştı
FeriDeniz boysmom_ bebeğin tam yabancılama döneminde. Çok normal böyle davranması. Sizi yan yana gördükçe, bakıcıyla oyunlar oynadıkça ona da alışacak ve güven duymaya başlayınca ağlamalarını bırakacaktır.
boysmom_ Sumbul1 evet ben yanındayken oynuyor seviyor ama ben odadan cıkınca kıyamet kopuyor . Bana çok alışmış babasında bile kısmen duruyor
Hercai88 Bırak bakıcıyı anneannesi babannesi olsa yanında ağıt kıyamet bizde... 14 aylık olacak yakında ve aşamadık daha
Sumbul1 boysmom_ bizde şuan o var ama 16 aylık oğlum memlekete gittik herkese öyle ama bakıcıya nasıl olacak bilmiyorum nerdeyse 1 yıldır bakıyor.Yavaş yavaş deneyebilirsin mesela onlar odada oynarken odanın kapısında otursan seni görse daha sonra diğer odaya gitsen