Sarikuzumalp Gul-42 Neden görüşülmez ki? 2.kez tekrarlanıyor ise gayette görüşülür. Hatta ben ilk seferde bile önce öğretmenine, sonra ailesine yine söylerim. Bu şekilde bir şey yaşanmış bilginiz olsun konuşursunuz falan derim.
Sarikuzumalp Gul-42 Yani elbette onlar istemez ama ben birebir konuşmanın daha etkili olacağını düşünerek yinede konuşurdum nazik bir dille.
Gul-42 Sarikuzumalp benım basımada geldı o yuzden anlatıyorum valla velıyı karıstırmazlar kreşte geldı basımıza ısırma degıldı
Sadeturkkahvesi Sarikuzumalp devlet okuluna gitse dediğinizde haklısınız ama benim oğlum butik bi kreşe dahi gitmiyo 400 bin tl ödedik okuluna.. sınıfta 4 öğretmen oluyor bu onların görevi değilmi ? Çocuk güvende olsun zarar gelmesin diye çok öğretmen var düşüncesiyle bu okulu seçtim..
Brokolilim Sadeturkkahvesi Bazı aileler var çocuktur zamanla düzelecek gözüyle bakıyorlar sonra aynı şey kendi çocuğun başına gelince öyle olmuyor o işler tek taraflı değil ailesininde tutumuda önemli ailesiyle siz değil okul müdürü okuldaki yetkililer görüşmeli sizin görüşmeniz etik olmaz 🙅♀️ ilk onların görüş sağlayıp gözlemleyip düzelme olmazsa devreye siz sonradan girersiniz
Sadeturkkahvesi Brokolilim ben görüşmek istemiyorum zaten benim işim aileyle görüşmek değil ki bu okulun görevi. Aile okula destek alacağını söylemiş ama ne kadar inanmalıyım bilmiyorum