Kızlar bebeğim 2.5 aylık memeyi veriyorum ilk süt geldiği zaman gayet güzel emiyor bir kaç dk emdikten sonra yutkunma sesi gelmiyor acaba orda süt mü kesiliyor ve bebeğim emmek istemiyor öyle olunca. Bunun için sürekli emzirmek zorunda kalıyorum ve memede süt çok zor birkiyor büyüdükçe daha çok süte ihtiyacı olacak ne yapacam bilmiyorum fikrinize ihtiyacım var 😞