Arkadaşlar bebeğim 6 aylık kuru öksürük ve boğazında hırıltı var. Hava vermek dışında doğal yöntemlerle ne yapabilirim? Doktora gittik ciğerlere inmemiş ilaç verilmiyor bebeklere dedi. Çok öksürüyor yavrum. Bir de babybalm diye bir şey varmış işe yarıyor mu kullanan var mı?