kalbenur haklısınız ama en kurtarıcısı ağda bence 1 ay tertemizz geziosun kafan rahat diğerlerini 3 gün derken tekrar başlıyor valla ben ilk evlendiğimden beri ağdaya gidiyorum bekarken krem kullanıodum baktım olmıcak ağdaya başladım hamileliğimde de doğumdan sonra da bırakmadım devam ediom ağdaya